DPD pakketpunt Venlo

In het DPD Pakketpunt Venlo bij Tom’s Carwash kun je ook terecht voor het afhalen en verzenden van je pakketten. Deze service bieden wij aan in samenwerking met DPD.

DPD Pickup Parcelshop Venlo

In het DPD pakketpunt Venlo bij Tom’s Carwash kun je terecht voor het afhalen en verzenden van je pakketten. Deze service bieden wij aan in samenwerking met DPD. In onze grote shop waarin wij tal van autoreinigingsproducten aanbieden zit tevens deze extra service van DPD. Wij zijn naast DPD Pickup Point ook een DHL XL pakketpunt, DHL Express, Homerr en Mondial Relay parcelshop.

Interesse in het verzenden van een pakket via DPD?

In de Parcelshop Venlo bij Tom’s Carwash kun je ook terecht voor het afhalen en verzenden van je pakketten. Bij ons kunt u terecht met pakjes van DHL, DHL Express, Mondial Relay, Homerr en DPD.

DPD PAKKET AFHALEN – Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Met track en trace volg je je pakket binnen Nederland op de voet op elk moment van de dag. Klik hier om te bekijken waar je pakket nu is. Gebruik hiervoor het 14-cijferig pakketnummer of je referentienummer. DPD stuurt je een e-mail of sms zodra je pakket is bezorgd. Wij kunnen telefonisch geen updates geven over de status van je pakket. Controleer dit zelf via de mail die je van de webshop hebt ontvangen of neem contact op met DPD. Dit kan via het contactformulier van DPD. Op de handige support pagina van DPD zelf staat het antwoord op de meest gestelde vragen. Neem hier ook eens een kijkje of hier jouw probleem misschien tussenstaat.

Liever telefonische hulp van DPD? Ben je een ontvanger van een pakket in Nederland? Bel dan naar 085-0022222 (lokaal tarief). DPD is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

Je pakket op een DPD Parcelshop afhalen

Het pakket afhalen op een moment dat het jou uitkomt? Kies dan voor aflevering op een DPD Pickup Point. DPD biedt de keuze uit meerdere parcelshops in de buurt van je afleveradres. Wanneer het pakket is aangekomen ontvang je een e-mail of sms dat het pakket afgehaald kan worden.

Openingstijden DPD Pakketpunt Venlo

Maandag t/m vrijdag:08:00 uur – 17:45 uur
Zaterdag:08:30 uur – 16:45 uur
Zondag:11:00 uur – 15:45 uur

DPD pakketpunt Venlo – Veel gestelde vragen

Je hebt een bestelling gedaan bij een webshop en deze levert de bestellingen via DPD. Hoe kun je je pakket volgen? DPD heeft hiervoor een track & trace systeem waarmee je je pakket stap voor stap kunt volgen. Daarnaast informeert DPD je via een email of sms hoe laat het pakket wordt geleverd op de dag voor en de ochtend van de bezorging. 

Ga naar de site van DPD en kijk waar je pakket is. Gebruik hiervoor het 14-cijferig pakketnummer of je referentienummer. Veranderen je plannen? Dan kun je de bezorging online eenvoudig aanpassen. Is het pakket afgeleverd op ons DPD pakketpunt dan blijft het hier 7 kalenderdagen liggen.

Ben je niet thuis als de DPD koerier voor je deur staat? Geen probleem! Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is afleveren bij de buren ook geen optie? DPD zal er vervolgens voor zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen. 

Indien de eerste bezorgpoging door DPD is mislukt zal de koerier het pakket afgeven bij de dichtsbijzijnde Pickup parcelshop. De koerier zal een briefje (het-niet-thuis-bericht) bij je achterlaten in de brievenbus. Hier kun je aflezen waar je het pakket kunt komen ophalen. Het pakket zal 7 kalenderdagen in de DPD Parcelshop van Tom’s Carwash blijven liggen. 


Jazeker, die persoon moet dan naast zijn eigen identiteitsbewijs, ook een kopie of foto van het identiteitsbewijs van de daadwerkelijke ontvanger meenemen zodat wij de naam en gegevens kunnen controleren met wat er op de doos staat.